Snus!

Trött o sliten som vanligt....
Har varit ute på Ed en snabbis o köpt snus, William somna i bilen så la honom i vagnen så han kunde fortsätta sova en stund när vi kom hem.... Och det funka... Elliot slö-tittar lite på tv...
Snart kommer Emma o barnen hit... Alltid lika trevligt! Någon mer som är rastlös o inte kan sitta hemma en hel dag med 2 barn... Hehe! Synd bara att vi inte kan åka o hälsa på dom än.... Men snart! :)
 
Va ju o tittade på Pay ´n Jump:en igår... Det va en tjej som ramla av sin häst.... Hästen gick ner på knäna o när den reste sej upp på sparkade han ryttaren i huvudet 3-4 ggr... Helt fruktansvärt! Va seriöst bland det värsta jag sett! Ljudet av ryttarens skrik mixat med flera slag hästsko mot hjälm va ljudet som satte sej fast i min hjärna.... Ryser av att bara tänka på det.... Usch!!!  Jag har sett mycket, men jag har aldrig sett en häst sparka ryttaren så många gånger i huvudet! I min mening - Inte sunt alls!
 
Efter tävlingen va klar så åkta jag o Gams ut o hoppade med Helena som coach! Gick kalasbra! Han va dock en riktig suris in i mellan åt! Haha, tönt! :D Ett språng hoppa han som fasen o faktist riktigt sköt mej ur sadeln! DET va en härlig känsla! :) Sen sprang han bredvid första gången med mej oxå... Hästjäkel! ;) Vi kom helt perfekt på ett räcke....och ett galoppsprång före bara han sprang vid sidan! Jag ju lugnt säga att jag blev fly-förbannad! ;) Och efter det så gjorde han inte det igen kan jag lova! ;)
Kort och gott.... Jättebra hopp-pass! :)
Just det, jag o Gams kanske kommer med i tidningen på fredag eller tisdag! Kul! :D
 
 
Ikväll blir det till o bjuda tyskarna på mat....och öva lite på min engelska! ;)

Kommentarer
Postat av: ylwa

Det gick bra med henne, inga benbrott och ingen hjärnskakning, bara blåmärken och lite chockad .

2012-07-18 @ 13:16:33
Postat av: Maria - tvåbarnsmamma

Usch va läskigt och som du säger, låter inte alls sunt av hästen att beté sig så.. Hoppas hon klarade sig undan värre skador iaf

2012-07-18 @ 23:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0