Sunday!

Fortfarande inte hört något från gymnasiet om Gams.... Hoppas innerligen de fattar vilken kanonhäst han är! De kan gå miste om den bästa hästen om de inte använder hjärnan!
 
Igår kväll va vi uppbjudna till Tyskarna som bor i sommarstugan... Lika trevligt som alltid o super-duper god pizza fick vi.... Elliot åt oxå massor! :) På onsdag ska de komma hit så vi får bjuda tillbaka! :)
 
 
Igår tog William sina första steg! :) 2 stapplande steg blev det, sen ramlade han.... :) Innan har har tagit ett steg men ramlat ganska fort, o det räknas inte riktigt då tycker jag... Men igår blev det 2 steg! :) Hehe! Mammas duktiga kille! :)
 
Igår va Mikaela, Marcus, Haley o Levi här o hälsade på... Jag o Mikaela va ute o red på Gams o Stina... Mkt trevligt.... Första gången Mikaela red på ca 10 månader! :P .....Och vi som bara skulle skritta..... Haha! Blev en del trav o en liten galopp också... :)
 
Idag ska jag ut o busa på en lite längre ridtur med Gams tänkte jag....
Just det, jag skiter nog i Pay ´n Jump:en på tisdag o kör på en hoppträning för Helena på onsdagen o sen drar vi på lokal tävling på söndag! :) DET GILLAR VI!!!! :)
 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Helt fantastiskt var det att rida igen !

2012-07-16 @ 20:21:15
URL: http://honungsmela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0