Feber!

Japp, igår kväll hade Wille 39, i temp... Insåg att jag vägrade tillbringa natten på akuten en gång till så jag gav honom en ipren o när vi vaknade ringde vi BUM på NÄL.... Han hade då 38,2 i temp.... När vi kom ner hade han 38,6 o ett av leverproverna va förhöjt, ALAT.... Crp't låg bra... De togs totalt 3 st blodprov på stackarn o 5 stick fick han.... Kan säga att han va riktigt förbannad!

 

Så läget e inte speciellt lugnt.... Vi e hemma! När vi la honom för natten så hade han en temp på 39,6....! Gav ipren o han sover sen massa timmar tillbaka! Underbara Kerstin va med mej o Wille idag.... Så skönt o slippa vara själv o världens bästa sällskap ! dessutom! :)

 -----

Något kul istället.....

Ska upp tidigt imorgon o iväg på Hoppträning för A-L på banan.... :) Just det, igår, torsdag, va jag på banan med Gams o Helena va med... Gick riktigt jäkla bra! Blir så glad då!! :) När Helena e med så kan det inte gå fel! Världens bästa coach! :D Onsdagen busade vi i skogen.... Och i tisdagen va jag o Isabell på banan o red honom... :) Hon gillade honom skarpt! :) Alltid lika kul!

 

.....O sen va jag o båda barnen o hälsade på Isabell o hennes dotter Thea på onsdagen! Supertrevligt! Synd hon bor så långt bort.... Blir inte att vi träffas så ofta... Hennes mamma bor i Skåpa, där vi hälsade på henne, men Isabell o Thea bor egentligen i Borås med pappa Tobbe.... En av de få äldsta vänner jag fortfarande har kontakt med... :)

 

 

 

Nej, vi hörs imorgon! Bjuder på några bilder från dressyrtävlingen.....

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0