Fredag!

Händer inte så mkt här hemma.... Är hemma med barnen o rider när jag får tid... Red Gamson både månd, tisd och onsdag.... Igår fick han vila.... O i natt fick stackarna gå in... Satan va det regna! :( Ska rida idag tänkte jag.. Får se om min man tänker vara hemma idag.......


Igår genomgick en liten William levertransplantation... Endast 7 månader gammal... Höll tummen hårt hela dagen för honom o hans tappra farbror som donerade en bit av hans lever! Allt verkar ha gått enligt planerna! Så härligt! Ni kan kika in på deras blogg så kan ni läsa mer: nylever.wordpress.com/
Detta är en jättego familj som jag fick kontakt med via nätet... William har gallvägsatresi, precis som min lilla kille! Han genomgick också en kasai-operation (kopplade tarmen direkt till levern), nere i Lund, men hans OP lyckades inte.... Så efter en lång väntan för dom så blev det äntligen dax för transplantation på Östra sjukhuset i GBG!
Så all kärlek, stryka o tankar går till dessa kämpar!



Känslorna kommer tillbaka kan man lugnt säga! Här är 2 bilder från när min lille kämpe precis vaknat upp ur respiratorn efter hans andra OP.... Känslan av o få se hans små ögon igen va obeskrivlig! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0