H.E.S.T.A.R.


Finis Stina! :)


Kul o springa när man släppts på grönbete! :)


Snygg-Diablo! :)


Söt-nöt!


Höööga benlyft säger Edith!


Snäll häst? Älskling blev lat o red Gams ner till stallet från hagen! :P


Min vackra häst på dresyrtävlingen!


59,67% fick vi, jag avrundar till 60%! ;D Hehe!









Han va såå klockren! Allt jag va rädd för som kunde hända, t.ex. småtrava i skritten, fel galopp, springa in i galoppen, börja galoppera i mellantraven.... Inget sånt hände! Vi gjorde lite småmissar; lite för stor travvolt, för tidig halt, medvetet tidig galoppfattning, lite sen övergång till mellantrav, kommunikationproblem vid avbrott från galopp till trav... Men han va med mej, nästan, hela tiden! :) Alla missar jag nämnde här, förutom kommunikationsproblemet berodde ju på mej..... :)




Japp, ni ser rätt...... EN BLÅGUL ROSETT! ;) Haha! :D


Inte många som får rida först i ärvarvet med en blågul rosett, när man egentligen blev näst sist.... ;) Haha!


......Det va såhär nämligen....
Min gamla klasskompis, Sofia Olbacke och hennes Elvis, vann klassen och hon va tvungen att åka hem så hon fråga om jag ville ta hennes plats i prisutdelningen.... Och det gjorde vi gärna.... I mina ögon va Gamson en vinnare! ;) .........Eller "Back Gammon" som de skrev på tävlingen...


All kärlek till dej Gams! <3


Mina fina pålle, äntligen hemma från tävlingen....


Vackra skapelse! :)


Kommentarer
Postat av: Alex

Men Lizette! Dressyr?! Vad hände med fälttävlan och hoppning :P

Himmla fin ser han ut i alla fall. Bra jobbat!

Kram Alex

2012-06-07 @ 16:58:31
URL: http://alex.spotlife.se
Postat av: Anonym

sjukt snygg häst (backgammon)!!

2012-06-07 @ 21:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0