Kräsen unge!

William äter varken burkmat eller annan gröt än Sinlac... Knappt Sinlac'en heller längre... Välling på kvällen är oxå kört! Så numera är det endast morgonmålet med välling som funkar klockrent för lilla herren!
 
 
Tycker det varit så smidigt med burkmat, som han aldrig gillat, men nu håller jag på o gör nått ihop kok av det jag hittade i frys/skåp... Får se om det duger.... Kyckling-pasta-grönsaker....
Jag blir så uppgiven!
Ett tag funkade det med burkmat, bara det inte va bitar... Sen funkade bitar hyffsat ett tag... Men nu totalvägrar han allt... Han älskar rån, kex och smörgås... Och det är ju "bitar".... Sen gjorde jag iordning en tallrik med grönsaksbitar i helgen o det åt han som attan av.... Majs, paprika, tomat, gurka....
Sen hatar han banan..... Suck! Det smidigaste som finna när man är ute o åker! Fruktpuré över huvudtaget är totalstopp! Märkväriga unge! ;)
 
 
Dessa bekymmer... Suck! Va bara tvungen o skriva av mej lite! ;)
 
 
 
Idag kommer Isabell hit o hälsar på... Vi ska till ridbanan med Gams! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0