Lördag!

Ja, jag vet Alex... Visst e d skamligt! ;) Haha!
Tills jag slutar vara så livrädd för hoppning så får jag nöja mej med dressyr! ;) Haha!
Men det va en "one-time" start... Har ju ingen egen dressyrsadel så det lär inte hända igen, jag lovar! ;) Haha!

Anonym..... Ja, visst e han snygg! :)


-----------

Här händer inte så mkt... Älskling e iväg o jag e hemma med barnen.... Har äntligen fått se "Radio Rebel" på Disney Channel... Velat se den sen första gången jag såg reklamen... Haha! Missade den givetvis igår kväll för jag va ute på ridtur.... Men den gick nu på morgonen oxå! Lycka! ;) Hahaha!

Mamma o Morgan kom till Billingen igår så jag, Kerstin o barnen hängde där igår en stund... Ikväll ska de passa barnen o så ska vi ut på dumheter! ;)
Men först på schemat står "trotsa min livräddhet"... Hehe! Ska försöka komma iväg till banan med Gammon o hoppa massa enkelhinder i galopp nämligen...
Jag ska övervinna det här! Jag totalvägrar bli en dressyrnisse på heltid! ;) Haha!

Jag har en plan, en jäkligt bra plan iaf.... Och det är det som är huvudsaken, eller hur.....?! :D



...........Det går bra nu farbror!
Idag är det en sån här dag där allt känns bra, jätte OK!
Barnen e på bra humör, än så länge! Haha! ;) William är inne i en väldigt jobbig period, gnäller i gråter mest hela tiden.... Men tackvare mitt andrum, min break i mamma-rollen, min fristad - Stallet, så klarar jag det... När jag kommer in från en ridtur har jag liksom fyllt mina batterier till max o e redo för nya tag!
Jag behöver verkligen min egentid där o jag har inte förstått vad viktigt det verkligen är för mej för än jag har skippat stallet en dag o e på världens sämsta humör!
Jag e nog hästbiten för livet!
Tror helt seriöst jag aldrig någonsin kommer vara hästlös, det känns bra! :)

Måste tillägga ut utan min svärmor hade det aldrig gått med min regelbundna stalltid.... Hon är Guld värd!



Nu ska jag göra något vettigt..... Slänga in en tvättmaskin kanske?


-----

Ps.... Idag blir min lilla voffsing Bonzo 3 år! Helt galet vad tiden går!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0