Tiden e inte min bästis!

Har dock inte hänt så mkt det senaste!

Gams har fått vila lörd-månd o skulle ut o rida igår med Josefin o Stina... Men något hände, han snubbla till, när vi småtrava så han började markera... Det syns inte så mkt... Ingen värme, svullnad, puls.... Har inte kikat på honom idag än, men ska strax gå ner o ge Edith kraftfoder så tänkte kolla då.... Han reagerade ytterst lite i stålen när jag rengjorde supernoga med hovkratsen igår så tog på lite tjära om det va röta eller nått.... Om han blir fräsch e planen en hoppträning för Ann-Louise på lördag....

Mikael har varit sjukskriven i en vecka nu, ska vara det en vecka till... Han har superont i ryggen! Han vakna förra tisdagen o kom inte ur sängen! Uhhh! Som Elliot säger till alla han ser:
-"Pappa ont i ryggen! Stackars pappa!"
Han va hos naprapaten igår o det va något bland det värsta jag sett! Blev helt svett av att bara se honom trycka, knåda o dra i Mikael! Knaken ska vi inte prata på.... Gaaaahhhh!


Nej, nu ska jag göra något vettigt innan Helena o Bella kommer o hälsar på... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0