Äppelpaj...

Är så fruktansvärt sugen på NÅTT!
Funderar stark på att slänga ihop världens godaste paj a'la Lotta! :P
Får suga på det en stund...


Va ute på en tur med Edith förut o laddade batterierna.... Så jäkla underbart o komma ut en sväng på hästryggen o bara va, släppa allt o bara vara Lizette! Bonzo följde med oxå... :)
Edith va lite svullen o varm i vänster bak, men hitta inget sår o hon verka inte ha ont någonstans... Märkligt... Hon va inte halt eller markera så jag valde att ge mej ute på en tur ändå... Tog en kort sväng o skrittade mesta dels, förutom när hon själv ville trava lite... :) Vid svullnad e det ju nästan bara bra att ut o röra på sej lite om de inte verkar ha ont förståss...
Hoppas svullnaden släpper snart! Hade planerat att åka till ridbanan för första gången i helgen juuuu!


Idag har vi myst hemma, jag o barnen! Dock har de inte varit så bra på mysa, mest gnäll idag! Suck!


Nej, nu ska jag fortsätta med mitt fredagsmys o invänta Älskling som e ute o grejar....


Kommentarer
Postat av: A-C

<3!!!

2012-03-18 @ 15:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0