BB!

Inväntar Älskling som varit på långtur med jobbet....
Passade på o se Big Brother på "riktigt tid"... Jag tycker helt seriöst det e kul o titta på! Haha! De är ju fan inte kloka! :D Haha! O precis DET tycker jag om! :P Tur jag har barn o hästar, annars hade jag fasen sökt! Haha! Skämt o sido! :P
Jag tycker dock det är är "fegt" av dom att köra den stil de har gjort hittills i programmet... Alltså Tv11! Först att ta in en gravid tjej för att "locka" tittare o sen åker hon hem efter ett X antal dagar o att allt va uppgjort... Sen nu då när Hanna Widerstedt åkte hem i söndags fick väl Tv11 panik när hon inte ville vara med längre så de va tvungna att göra nått stort för att inte förlora tittare, så då tar de in Rodney?!?!
Tycker iaf Hanna W är grymt jävla pantad o totalt jävla körd! Men ack så kul hon e o titta på! Hon säger iaf vad hon tycker, dock inte alltid så smarta åsikter! ;)

Idag har vi varit hos Mikaela o hälsat på hela dagen typ... Lika trevligt som alltid! Barnen höll faktist sams förvånadsvärt bra idag! Haha! ;) O goood paj fick man oxå... O pannkakor! :D


Morgondagen bjuder på besök av hovslagaren o sotar'n!
Sen kanske jag kunde få till en ridtur, men det har jag svårt o tro!
På torsdag är det NÄL som gäller!

Nu kallar duschen!

See you later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0