Bus-tur...

Har varit ute på bus-tur med Fröken! :)
Båda voffarna va med oxå... Första gången Roxie fick följa med o hon va superduktig! :)

Edith va väldigt lat bortåt o jag kände bara att "nu får jag nog ställa av henne snart..." Men sen vände vi, haha! Då fick hon minsann brått o va hur pigg o fin som helst! :) På ett ställe vi trava på så va hon riktigt laddad så jag gav galoppskänkel istället o hon bara fooor iväg.... Med hundarna framför! Haha! Efteråt va hon riktigt på tårna o sammarbetsvillig till tusen... Underbar känsla! <3
Red bara en kortis på ca. 25 min... Tyckte det räckte för idag...

Barnen va inne med papsen när jag va ute, men nu har vi bytt... Älskling e ute o kör hästbajs, haha! Han gödslar åkrarna... ;) När jag kom in så la vi Tottis så nu e bara Wille vaken...


Ikväll e det torsdag vilket innebär soffhäng med BRA på tv:n för en gångs skull... Sveriges värsta bilförare o sen Biggest Loser...



Här kommer ett gäng bilder på barnen från igår som jag lovade... :)




















Hörs imorgon folket!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina bilder på fiinaste killarna! ♥♥

2012-03-25 @ 22:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0