Edith <3

Jag hann med alla mina måsten! :) Känner mej lättad! Blir så glad av att ha fint runt om kring mej! :)

Isabell o Thea har ju varit här typ hela eftermiddagen! Hur kul som helst! :)
Vi va ute o red fröken en sväng medans bebisarna sov... Elliot va ute med papsen...
Hon gillade Edith massor! Det gör mej oxå så glad.... Jag gillar ju henne skarpt, och Sandra gillar ju henne... (Hon som red in henne.) Men det är alltid kul o höra av andra att de gillar min häst! :)

Här kommer ett gäng bilder... Ni får stå ut med mina grymt fula miner o min snygga hoppsits med säkerhetsväst! ;)










Hopp i galopp! :)


Isabell o Edith! :)




Hästpojken, nya Roffe Bengtsson! ;) Hehe!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad fina ni är!! :) Kul att hon börjar söka sig framåt och ta stöd på tygeln, duktig tjej! Asså hon kommer få en riktig fin trav när man kan rida ihop henne sen!! Och snart kommer fölis, wiie :) Nej nu ska ja gå och rida Breeze :) Tips på några bra glpövningar föresten?

2012-03-03 @ 14:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0