Förvirrad! :P

Jag e ju förvirrad!
Jag skulle ju inte alls slinga håret på Mikaela igår.... Mikael skulle ju till Sahlgrenska o jag o barnen följde med o träffade Anjelica o Mio! :) Haha, snacka om förvirrad! :P
Vi släppte iaf av Mikael på sjukhuset o sen åkte vi vidare till Kållered där vi skulle möta upp snyggingarna! Vi fikade, tjatade o gick lite i affärer! Hur kul som helst o träffa som igen! Saknar dom massor!!!

Köpte ett par badbyxor till Elliot på Kappahl o sen hittade jag en dretsnygg skinnjacka till Mikael, det var 50% rabatt o tidigare pris 900 kr! Men det fanns bara en S kvar... Jag testade den o jag tyckte den borde passa honom... Dock vågade inte jag chansa o köpa den så jag nämnde att jag hittat den för honom sen när vi hämtade honom igen o vi skulle ända köpa en duschslang o äta mat... Så vi åkte tillbaka till Kållered! Han älskade jackan så jag köpte den till honom! :)
Sen när vi stod där o tittade på jackan sneglade jag lite åt barnavdelningen... Ser en till dretsnygg skinnjacka, strl 170 cl o för 200 kr, 50% på även den... (Tidigare pris 400kr.) Lite ironiskt provar jag den och den passa skitbra o va skitsnygg! Haha! Så det blev två skinnjackor! :)

Detta kommer jag leva länge på! :) Haha, strl. 170!!! ;D

Här har ni min jacka...


O här är Mikaels...


Sen åkte vi till Börjes o köpte häst o hundmat, lite små-grejer till stallet o sen köpte jag även ett par nya ridbyxor... Dom jag redan har har börjat bli vääldigt slitna! Mycket behövligt! :)

Åh, just det.... Något annat udda jag va med om...
På Mc Donalds så satt jag o mata Wille... O så kommer det en liten flicka, typ 5 år, o sätter sej o vid bordet brevid o tittar på mej o så säger hon:
-"Va vacker du är!"
Haha, hur sött va inte det?!


Har massa kort på Wille sen igår kväll när vi kom hem, men det får ni vänta med...
Den som väntar på nått gott..... ;)


Hmmm... Undra vad vi ska hitta på idag... Piggelin är ju strykt från listan! Kanske ringa o skälla på kommunen?! Japp, så får det bli.... :)

Hörs senare... :D



Ida.... Wille sover jättebra på nätterna, tack o lov.... Han somnar mellan 20-22, beroende på hans mat-tider, o sen sover han till ca halv 7 o då ger jag honom lite välling, o så oftast somnar han om direkt igen o sover en liten stund till... Om han inte själv vaknar runt halv 7 så väcker jag honom så han får i sej maten... :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha vad gulligt! :) Att hon sa så alltså! ;)

Jag vill oxå köpa nya ridkläder, men jag vill åka till ullared så jag kan börja köpa grejer till Chimere snart med :D



Har även hittat en ridfilm på Zezzi på youtube nu och Zezzis avkomma Zessini ligger till salu på hästnet, jättefin! :)

Puss <3

2012-03-08 @ 15:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0