Måndag morgon!

Sitter i soffan o glor på reprisen av BB.... Bra tid faktist! :) Har ju oftast inger för mej såhär tidigt på morgonen! :P Kl. 22 är på tok för sent för mej att titta på tv... Eller ja, jag vill ju inte sitta uppe själv o titta... ;)


Bild på oss alla från vår "trevliga", svinkalla, missnöjda korvgrillning! ;) Hehe!




Söt-nöten i nya skjort-bodyn! :D


Igår va vi på kalas hos barnens kusin Elias som fyller 4 år, lika trevligt som vanligt... :)
Innan kalaset hann jag ut på en ridtur med fröken... Hon va lika duktig som vanligt... Nästan duktigare! :) Red en sväng bort igenom grusvägarna o mötte dessutom grannen på traktor o hon brydde sej inte ett dugg när vi red förbi en halvmeter bredvid... Travade så mkt vi kunde o tog 3 st galopper! :) Duktiga flicka! :)

Hade tänkt försöka få till ett ridpass idag oxå, sen imorgon får hon vila... För då ska vi ev. åka till Mikaela o blondera slingor i hennes hår när Elliot är på dagis....

Förresten, i helgen så bytte vi plats på Tequila o Stina i stallet; alltså står Tequila i spilta o Stina i boxen... Hon tog det jättebra o jag tycker det är jättebra träning för en unghäst att lära sej att stå uppbunden! :) Hon e ju van vid att stå uppbunden på gången o så sen tidigare, men det blir ju lite annat i en spilta....


Nu har min lille skrutt vaknat "på riktigt" så nu får jag vara lite go med honom! Han fick ju mat runt halv 7 i morse men han somna om direkt efteråt..... Sömntuta! :P


Hörs senare!
Btw, några bilder kommer i ett skyddat inlägg....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0