Melodifestivalen...

Mikael e iväg på 75 års kalas o jag e hemma o myser i soffan med OLW's stjärnor o Cola! Mums!!!

Är ganska övertygad om att Loreen kommer ta hem hela skiten! Jag gillar låten o hon e supersnygg! Min personliga favorit är......





......Dead by April! :)
Fasen va grymma dom är! De är alldeles för bra för Melodifestivalen! :)
Bilderna är från deras spelning på HC i Åmål, i samma veva som jag plussat på graviditetstestet med Wille... Så det blev till o va chaufför den gången! Hehe!


"Slängde" in Edith i transporten förut idag o drog upp till Håbol för o rida ut med Josefin och Elin!
Hon va såååååå fruktansvärt jäfla klockren! Duktiga fröken-öken! Vi skrittade bara men hon va cool-lugn o bara traskade på som aldrig förr! :)


Nu ska jag strax bege mej ut o mocka stallet... Mindre kul... ;)


Kommentarer
Postat av: sandra

Kul!! :) Hon är en riktig pärla den där hästen ;)

2012-03-11 @ 19:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0