Min klippa....

Edith är verkligen en klippa!
((Även fast hon la sej ner i leran o rullade när jag skulle hämta henne i hagen.... 2 gånger dessutom!))
Gick på transporten direkt, som vanligt.... Väl på plats insåg jag att jag hade glömt tränset så Mikael fick åka o häta det o jag ledde runt henne i paddocken o väntade.... Tur det bara är ~8 km till banan... :)

Red henne i alla gångarter o red även lite på stora volter i både trav o galopp!
Duktiga Fröken! <3






Veterinären ringde ju förut.... Roxie hade varit uppe på benen lite idag, hon blödde inte heller lika mycket... Läget är dock inte riktigt stabilt ännu men bättre iaf.... Så länge hon svarar bra på behandlingen gör de ingen mer utredning o undersökning om vad som är anledningen till det som inträffade... Jobbigt o inte veta, men huvudsaken är ju såklart att Roxie mår bättre! <3


Älskade Gamson kommer hem inom snar framtid oxå....
Men jag har inte råd att behålla alla hästar så planen är att jag ska sälja honom!












Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh, Lizette, ditt liv är verkligen händelserikt. Hoppas att Roxy repar sig snart så ni får hem henne också. Men William ser ju väldigt pigg ut på bilderna nu i alla fall :-)

2012-03-25 @ 22:16:59
Postat av: Sandra

Hey babe! Fina ni är du och Edith <3 men vem är den andre du rider?? Puss :)

2012-03-26 @ 22:27:20
Postat av: Nettan

Guud va fin han är!:)Edith ser me ut o vara en riktig pärla!:) Kram Nettan

2012-03-27 @ 07:02:14
URL: http://sweetbumbii.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha coco, jsg säger få det min virrpanna ;) jaja du tycker om mig ändå fåg vi hoppas! ;P

2012-03-28 @ 13:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0