Not so much....

Händer inte speciellt många knop....
Precis ätit frukost o gett William gröt...

Igår va Mikaela o Haley här, lika trevligt som alltid!
Åkte även iväg o köpte en hundbur i Långed..... Den e ENORM! Haha! Kan ju ha rave-fest i den! Haha!
Har redan 2 st, skulle tro att det är en Lagre och en Medium... Den jag köpte nu måste vara en Extra-Large... Grejen är att Medium-buren e egentligen på tok för liten för mina voffar... Roxie har haft M-buren men hon har ju växt till sej ganska bra sen hon flyttade hit.... :) O så hittade jag denna XL-bur för 400 kr på Bengtsfors Köp o Sälj på Facebook.... Skitbra!!!! :D

I förrgår när veterinären ringde var Roxie fortfarande inte bättre o de skulle ta ställning till om de skulle öppna upp henne igår om hon inte blivit bättre... Hon hade spytt o blodat som fasen natten till förgår... Men igår ringde veterinären med glädjande besked! Hon va mkt bättre, hade börjat äta, dricka och hade varit ute o blivit rastad! Så kanske-kanske att hon får komma hem idag om hon repat sej ytterligare... Vi får se vad de säger när de ringer....


I förrgår var jag även ute på en ridtur med Edith.... skritt-tur, barbacka... Hon va klockren, som vanligt.... Men fy fan vilken manke hon har... Jesus! Sista biten hem, som va en lång nerförsbacke, ledde jag henne... Höll fasen på o dö! Haha!
Nääe, om man skulle åka upp till Håbol o skritta ut med Josefin o Mandy i helgen... Som en allra sista åktur med Fröken.... Hmm... Får se hur hon e imorgon....





Nu ska jag mysa lite med min grabb innan vi klär på oss o beger oss ut i stallet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0