Ridbanan!

Japp, nu var vårt stora mål innan fölis avklarat! :)
Igår sent på eftermiddag/tidig kväll så lastade vi in Edith i transporten o körde mot Eds ridanläggning...
Lasta ur, sadlade o hoppade upp... Skrittade ett stund o sen travade vi en del... Hon va ju inte världens piggaste kanske o det hade jag ju inte förväntat med heller.... :P Men hon gjorde det jag bad henne om o allt gick kalasbra.... Tog även ett par galopper i varje varv...
Duktiga, duktiga stjärna! :) 
Underlaget va ju inte det bästa o rida på, fruktansvärt tungt o rida på samtidigt som det var djupt,,, äckligt....
.....Men vi gjorde så gott vi kunde! :) 


Igår så städa jag hela huset oxå.... O sen så möblerade jag om lite uppe.... Flyttade in Williams säng i Elliots rum så numera är det "Barnens rum"... :)
Natten gick fint, babywatchen va på så jag kunde slappna av.... ;) Kl. 6 i morse när jag gick upp med Elliot så gav jag Wille lite mat o sen somna han om igen till 9..... :)
Nu har han nästan precis ätit gröt o går runt i sin gåstol o e allmänt nöjd, varvat med missnöjd! :)
...Nu får jag ta o ägna lite tid till största mammegrisen någonsin!




Såhär bra bilder blev det från själva ridningen! ;D


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Duktiga Lizette :) ! Längtar till ALLA tävlingar ni ska vara med på nästa sommar ;) .

2012-03-19 @ 15:16:26
URL: http://honungsmela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0