Same old, same old....

Har min vanliga morgon med upp tidigt o inväntar BB! :)
Men idag är W vaken... Han fick inte sova vidare idag för då kanske han kan somna runt halv 11 så jag kan gå ut o fixa stallet innan jag åker till dagis....

Igår kväll va även "vårt ombud" från Trygg-Hansa här o fixade försäkring till W.... Vi gjorde även en prövning på Sjukfallsförsäkring men är helt säker på att det blir avslag.... Men nu hkommer han iaf ha en olycksfall försäkring.... Bättre än inget... Vi får göra omprövning på sjukfalls-delen flera gånger om......

Ska ringa till mitt försäkringsbolag idag o anmäla att jag har legat inne med min son i 10 veckor.....


Imorgon blir det till o åka till Rostock.... Gamson ska skos av Anita, min hovslagare.... Karro har haft lite problem med sin, det typiska "hovslagar-dilemmat".... ;)
Ska även prata allvar om köp... Vi får se hur det slutar....



Jag har jättefina bilder på barnen jag kommer lägga upp senare, håll utkik! :)
BTW, voffarna vågar knappt lämna huskanten och trappen.... De går till stallet när jag e med ute, annars håller de sej som ett plåster vid huset.... ;) De fick nog sej en rejäl tankeställare! :)
Åhhh, jag e så glad att de är hemma! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0