Sveriges Mästerkock!

Det e vad som visas på vår tv nu... Inget jag följer med helt klart sevärt! :)
Tänk om man vore så duktig på o laga mat...

Idag kom Mikaela hit o hälsa på... Slängde ihop världens godaste paj! Muuuuums! ( Tack igen Lotta för superduper receptet! :D <3 )

Annars har det inte hänt något speciellt... Jag o barnen traska ut när hon åkte hem vid halv 2 tiden o vi fixade stallet o grejade lite ute...


Morgondagen blir hektisk... Jag måste få till ett ridpass innan Tottis ska hämtas vid 12... Får se hur jag löser det hela! När Mikael sen kommer hem ska vi köra ved o pressa hö! Mina favvo-sysslor, NOT!


Här kommer ett gäng bilder på min minsta lilla prins!










Öving ger färdighet.............
----> William i krypställning, dessutom börjar han bli riktigt bra på o åla sig! :)







Den stora prinsen e numera svår att fånga på en bild! ;) Hehe!
Mikaela hjälpte mej o klippa honom förut oxå, så nu e han superfin i håret! :D

Ska försöka få honom att gå med på några bilder imorgon.... ;D



...
Nu blir det till o bada William sen duscha själv o därefter natten! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0