TAGGAD!!!

Åh vad jag längtar tills morgondagen....
Taggad till tusen!!!

Först åka till Håbol med älsklings-fröken, sen hem, fixa iordning sej o åka tåget ner till Götet!!! Åhhh, ska bli så förbannat svinkul!!!
Jag är VÄRD det här!!!


Preliminärbokat att Gamson kommer hem antingen påskhelgen, eller veckodagarna efter...
Det e någon jag oxå verkligen längtar till! Satan va kul jag o "lill-grabben" ska ha!! :D
(Hoppas ingen köper han......! ;D Hehe!)

Idag äre en Peppdag! :D Haha!



Nu ska jag gå ut o kvällskissa Roxie o sen hänga upp lite tvätt.... Sen blir det natten för hela slanten!
Ögonen går i kors!!!

Kommer nog bli dåligt med update under morgondagen!
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0