Zoombie!'''

Uppe med tuppen!
Gjort i ordning Tott o skickat med honom till dagis med papsen...
Wille har fått första målet mat...
O här sitter jag o tittar på reprisen av BB! Vilka jävla nötter!


I söndags va jag, Mikael, Emma, Christian o barnen iväg på badade i Vänersborg! Hur kul som helst o mkt uppskattat av barnen! :) Måste göras om snart igen!!!!
Efteråt käkade vi pizza inne i stan o Elliot åt upp en halv barnpizza! Herregud! Jag va i chocktillstånd! ;) Hehe!


Igår var det bara helt vanliga sysslor, stall o plock.... Passade även på o vädrade hela huset o alla sängkläder när vädret va så underbart! :)

När Mikael kom hem så gav jag mej ut på en ridtur med fröken! Hon skötte sej som vanligt exemplariskt!
Travade en del o fick till en galopp i både vänster o höger! Vilken fantastiskt underbar galopp hon har! Hur luftig som helst o ett jäkla tryck i henne! :D




Nej, nu ska jag inta ryggläge i soffan en stund innan W vaknar ordentligt! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0