Zzzz!!!!

Är så jäkla trött idag med! Suck!
Funderar starkt på o införskaffa mej Chi-Sang eller va det nu heter!

När jag väl gör något, o inte bara pillar lite, utan håller igång ordentligt, då är jag inte alls trött... Utan när jag bara ska "inte göra något" så blir jag astrött o bara vill blunda o aldrig mer behöva öppna ögonen! Haha!
.....Heja småbarnsförälder! ;)
Jag menar, vad mycket lättare livet skulle bli om man slapp vara trött hela tiden o kände sej lite mer peppad!


Älskling e ute o hugger! William sover i soffan... Jag har tagit hand om tvätten, plockat o diskat i köket o jag har alltså inga måsten att ta hand om just nu... Elliot skickade jag iväg med farmor en stund.... Så för att inte somna så får jag surfa runt lite på datan!
Om en liten stund så ska vi alla gå till Mikael o grilla korv! Spyr av bara tanken! Blää!


Fröken Opepp?! Japp, det e jag det!


Kommentarer
Postat av: sabina

Fanns ju en skitsnygg haklapp därinne! :)

Haha, ja visst äre så. Kan känna mig jättetrött när jag ska ta tag i disken och städa men när jag väl börjar då kan jag inte sluta. Man blir trött av att slippa göra någonting. Kanske pigge på onsdag:) ?

2012-03-04 @ 12:21:43
URL: http://kullanmuru.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0