1'st of November!

Uhhhh... Nu e det 24 dagar kvar tills min födelsedag, och därefter bara 1 månad till julafton! Tragiskt! ;)

Mikael grejade med min bil igår iaf så nu har Snaaben fått på sig vinterdojjorna, ny olja, nytt luft och oljefilter samt nya tändstift! Mkt välbehövligt!

Och i 2 dagar har jag ridit Edith, tisd o onsd... Mycket, mycket pigg tjej! :) Kul o komma igång igen! Idag får hon stå så ska vi ut igen imorgon! :)
Är numera helt värdelöst..... Det blir mörkt så himla fort nu!!! 17.30 är det riktigt mörkt o på gränsen till att inte kunna rida utan pannlampa....
Och snart återkommer även problemet med att det blir stenhårt i backen o då går det inte göra annat än o skritta!
Ljuvliga hästliv! ;) ....men däremot så är väl Eds ridhus klart ngn gång i november! Det blir kanon! :)

På lördag, runt lunch, ska vi köra iväg Diablo till hans temporära hem! :) Blandade känslor, men han kommer ju få det hur bra som helst! :) ...och Edith kommer nog lugna sig lite! ;) Haha!

Idag ska vi till Emil o leka igen! Elliot tyckte det va sååå kul i tisdags! :)
Och kul för oss föräldrar att se, jag menar, jag har ju aldrig träffat Emil mer än att jag sett honom på dagis... Aldrig sett dom leka tillsammans! Jag har bara hört Elliot prata om honom... :) Och hört dagis prata om Dom! :)


Nej, vi hörs... Kanske senare ikväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0