Fredagsmys!

Lekparken idag va lika trevligt som vanligt... :) Så skönt o kul för barnen o komma ut o leka "på riktigt", i en lekpark... :) Haha! Drack lite kaffe o åt kaka/bulle.... Mums!

Efteråt drog vi till Konsum o handlade lite med Mikael... Fredagsmys ikväll ju.... Vilket innebär godis o chips som Elliot själv får välja... Levande ljus o X-factor, om inte barnen e för trötta, då börjar vi tidigare... :)

När vi kom hem begav jag mej ut i stallet o red mitt lilla hjärta igen! :) Hon va såå duktig, som vanligt! :)
Guuud som jag saknat att rida, ändå va det bara lite drygt en vecka sedan... Haha! Men nu hoppas jag på icke-svullna ben så vi kan hålla igång o börja hoppa så fort ridhuset blir klart... :)
Planerar att åka iväg o löshoppa henne i Rostock nästa helg! :)
Precis som alla andra hästar har Edith en svag o en stark sida... Hon går gärna lite vänsterställd och skjuter gärna bakdelen lite till vänster... Men jag upplever inte alls att hon e stel i någon sida... Böjer o ställer fint i båda sidor o flyttar fint undan för båda skänklarna... Hon har lite-lite svårare för vänstergaloppen än höger... Blir nog ordning på detta så fort jag börjar rida på bana o kan komma åt henne bättre! :)


Efter ridturen åt vi våfflor, det va inte igår precis! ;) Hehe! :)

Imorgon bär det av upp till Grums o ha "Play-Date" med 4 gamla klasskompisar... :) 3 av dom har jag inte träffat sedan studenten 2007... Ska bli riktigt kul! :) Ska även ta med min mormor upp o lämna av henne hos mamma... :) Kanske hinner jag träffa Sandra, som e i Grums på förmiddagen, en liten stund också...! :)



Nej... Vi hörs hörrni... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0