Fullt hus....

Tänkte hinna med ett snabbt inlägg innan jag hoppar in i duschen...

Idag har det varit fullt hus hela dagen... :) Mikaela, Haley o Levi har varit här typ hela dagen o lekt, tjatat, druckit kaffe, varit ute hos hästar, fixat i stallet o snoosat valpar! :)
Sen på eftermiddagen kom min syster o hennes 4 barn på besök.... :) Kaffe, tjat o valp-gos!! :) Nu hoppas jag de lyckas övertala mannen i huset om en liten valpis! ;)

Igår kväll va jag o älskling iväg på bio o firade vår dag, en dag för tidigt! ;) Idag har vi nämligen varit tillsammans i 4 år! Det e fasen heeeelt galet!!!! Jag menar, mina tidigare förhållanden har väl en genomsnittlig tid på 4 månader eller nått! Haha! ;) ....med typ bara bråk o tjafs dessutom! Inget o hurra över direkt! ;)

Men iaf......Bio igår ja.... Nya Twilight såklart! Fy fanken va...........sevärd(?) den va! Usch, gillade den inte! Men fy va bra den va ändå!!!! Psykiska besvär efteråt!!! Usch! Höll seriöst på o bryta ihop o lämna bio-salongen!!! Skulle försöka viska till Mikael att jag inte gillade filmen men jag fick inte fram ett ord... Försökte,,,, men gråten satt i halsen o jag kraxade bara fram något ohörbart med tårar i ögonen! Usch! Sen kom nästa bomb!!!! Usch!!! Hahahaha! Bra film! ;D

Har ni, mina kära läsare, sett den ännu? ...eller är ni inga Twilight-fan? Vad tyckte ni?!


Något helt annat.....
Natten som va kunde vi verkligen radera! Mellan halv 1 och 4 i natt skrek o grina Elliot typ konstant! Suck... Så blev en låååång natt o jag trodde seriöst jag skulle bli tokig, milt sagt!
Så vi vakna vid 10 här i morse... Kände inte att vi orkade stressa till dagis så Elliot fick vara hemma idag...
....Som tur e så fick vi bekräftat anledningen, som vi redan misstänkte, men inget jag vill ta upp här dock... Och inget allvarligt för den delen heller!


Duschen o sängen kallar! Vi hörs imorgon...


Kommentarer
Postat av: Maria- tvåbarnsmamma

Älskar böckerna men har även sett alla filmer utom den sista :)
Inge roligt när de små liven skriker om nätterna, men skönt att ni vet vad det berodde på :)

2012-11-20 @ 01:16:24
URL: http://mariatellebo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0