Grums!

Haft en kanondag! :)
Jag, barnen o mormor åkte till Grums, slängde av mormor hos mamma o for vidare till Mauds sadelmakeri en snabbis o träffade älskade Sandra i 15 min... Bättre än inget alls iaf! ;)
Usch... Hon bor alldeles för långt bort... Men efter nyår flyttar hon till Gbg , mkt-mkt bättre! :)
Sen for vi vidare hem till Maria... Där va vi jag o barnen, Maria o hennes två killar, Oliver o Wiggo, sen va det Sofia med bebis i magen, Petra med Cassandra o Hampus och Bodil med bebis i mageb och hennes lilla Alice... :) Jättetrevligt, så kul o träffas igen! :D Måste, som sagt, göras om snart! :)

Sen hängde vi hemma hos mamma o Morgan till strax efter 18 o träffade Jennie oxå... :)
Mamma hjälpte mej tunna ur håret så nu har jag inte så mkt hår kvar... Haha! ;) En halv systempåse blev full med hår! Haha! Väldigt välbehövligt kan jag lova! :)

Nu ligger jag i soffan o försöker åter igen se på filmen "Ghost"... Vet inte riktigt vad det är för tider de sänder denna filmen på... Suck! Sist gick den också verkligen mitt i natten!
......Och jag vill verkligen se klart den!!!

Ska göra mitt yttersta... :)


Imorgon ska jag rida mitt älskade lilla hjärta igen... :) Längtar! :)
Nästa helg hoppas vi på löshoppning! :) Tequila kanske får följa med oxå... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0