Klagomål!

Har fått klagomål om dåligt med uppdaterande här så jag får väl anstränga mej lite! ;) Haha! <3

Jag o Edith har varit ute på vift i mörkret nu ikväll.... Hon va superduktig! Dock blev det bara skritt för att undvika konflikter om hennes samarbete! Det har inte varit det bästa när det varit mörkt tidigare i trav o galopp... Men hon va jättefin o mjuk i skritten! På fredag blir det ridtur i dagsljuset... :) ....och hela helgen! :)
Imorgon drar jag, Josefin o Julia iväg till Dals Rostock o kollar på Svante-träningar! Ska bli riktigt kul.... :)
Imorgon ska jag även hem till Jossa o hälsa på o kolla på hennes sadel, min gamla Stübben! :) Planen e att köpa tillbaka den! :) Efter det blir det en sväng till mormor... :)

I helgen blir det utökning i stallet oxå troligen... :) Ska bli kul! :) Och nej,,, jag har inte köpt nån mer! ;)

Idag har jag o barnen även haft playdate med Anna, Emil o Olle... Vi var även en sväng till lekparken tillsammans! :)


Nej, nu blir Twilight allt för spännande! Vi hörs! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0