Tick-Tack!

Väntar på att klockan ska gå....
Tänkte börja med vår totalt jätte avancerade o svåra middag om ca 15 min... Gräddstuvad pyttipanna från Felix och stekta ägg! ;) Haha! Men jäklar va gott det är! :)

Snart kommer Muttemin också! ;) sen drar vi vidare mot Rostock när stallet o fixat.. :)
Helena vet jag inte vart hon tog vägen?! ;)

Va ju hos Jossa tidigare idag o köpte sadeln! Åh, min underbara, saknade sadel! :) Haha! Passade även på o slängde med hennes gamla magplatta för en hundring! Min magplatta är ju 140cm, på tok alldeles för lång för Edith! Denna är bara 120 cm! :)
Är ju tänkt o ha denna "nya" sadeln som allround, slit-o-släng, rida-in-unghästar sadel... Min flatback är ju inte så "säker" att rida in unghästar i... Känns ju bättre o rida i en djupare sadel... Dessutom passar denna "nya" sadel alla som haft på sej den de senaste 10 åren, en riktig One-size! ;) Haha!

Nu ringde Helena o e påväg! O nu e d dax för o börja med middagen! :) Vi hörs!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0