Torsdag!

Har tvättat hela dagen, inne på 3:e maskinen nu... Den stora frågan är bara vart jag ska få plats o hänga det...?! Har liksom halkat efter lite i tvättandet..... Tvätta måste ändå vara det tråkigaste som finns! Iaf när man är småbarnsförälder... Tvätten har aldrig, ALDRIG slut!!!

William e jätterosslig i halsen o tyckte han va varm alldeles nyss..... Jo-men-visst 38,7 grader i temp! Suck! Blir ett telefonsamtal till NÄL imorgon o hoppas på att få slippa åka dit...

Vårt högkostnadsskydd för medicinerna har nu gått ut också! Jippie säger jag bara! Bara Vedrop, e-vitamin, kostar 2300 st typ, finns två förpackningar som ska hämtas ut... När beloppet man har köpt recept-mediciner är uppe i 2200 kr är det sedan gratis.... Tur är väl det!!!!

Igår kväll va jag iväg på Bowling med Elliot..... Det va, minst sagt, en hysterisk timme! Haha! Nästa vecka testar jag ett annat upplägg! ;) Men Elliot tyckte nog det va lite roligt att bowla iaf! :)

Nej, nu tog alla tankar slut... Later-alligator!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0