Dr. House!

I väntan på House på TV4 slänger jag in ett blogginlägg! :)

Har varit ute på "långtur" med Fröken och Bonzo... I en timme va vi ute i skogen... Fick till vänstergaloppen bra idag! Hon har riktigt svårt för den alltså!!! Riktigt svårt, o hon ge sej verkligen inte i första taget precis! Synd för henne att piloten e minst lika envis! ;) Hehe!
Hon va till o med lite varm, bara varm, när vi kom hem! Annars brukar hon knappt vara ljummen på halsen... Bra grundkondition där tror jag! :) Är så otroligt nöjd med henne! Tror vi kommer ha riktigt kul ihop! :) Men blod, svett o tårar däremellan tvivlar jag inte på... ;) Haha!

Imorgon e Elliot ledig från dagis... Undrar vad vi ska hitta på?


Och jag e ständigt förbannad alternativt irriterad! Inget jag vill ta upp här dock! Men faaaaan va jag e trött på't!!!! Tur jag kan rensa luften i min hjärna på ridturer....


Vi hörs, bara 3(!) dagar kvar nu....! :D


Kommentarer
Postat av: Maria- tvåbarnsmamma

Vad hittar du på om 3 dagar!? :)
Hur Inge kul att gå runt förbannad, de tar på en! Har också stallet och hästarna som min fristad, skulle vilja vara där oftare!

Kram

2012-10-09 @ 22:31:15
URL: http://mariatellebo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0