Duschen....

Ska precis hoppa in i duschen, men tänkte jag fick få till ett blogginlägg innan jag stupar i säng!

Jag o Fröken va ute o red förut! Lika kul varje gång! :) Satan va pigg hon är! ;) Haha! Så himla kul, jag behöver en pigg häst nu... ;)
Imorgon em kommer chip o ID-kontrollanten hit o ska fixa lite med hästarna! :)

Imorgon kommer Isabell o Thea hit o hälsar på! Underbara vän! <3 Önskar hon bodde närmare!

Med ungarna går det bra... De bara bråkar mest hela tiden! Haha! ;)
William kan prata massor, har jag nämnt det? Mamma, pappa, fabbu (farmor), mommo, hej, hallå, hejjå, dack-dack (tack-tack), hästan (häst)... Säkert nått mer som jag glömt! Världens duktigaste kille! :) Sen säger han ju massor andra ord men dessa vet han vad det betyder och säger ofta! :)
En kindtand på hans högra underkäke har även kikat fram! :)
Elliot pratar ju mest hela tiden och det är inte ofta som man inte förstår honom längre! Svär o säger fula ord gör han också den lille gangstern!

Nej, nu orkar jag inte med den här dagen mer! Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0