Fredag kväll!

Ja, visste e dom lika Mia! :) Hehe! Till o med jag ser det på vissa bilder! ;) ....Min explosion handlar om min irritation men nu börjar det gå över! ;D Haha!

-------

Nu är hon äntligen hemma o blivit Dalslänning! :) Ångrar mej inte en sekund! Världens snyggaste Vilma! :)
Hon har varit en bitch kan jag lugnt påstå! Haha!
Släppte ut henne med Stina o Tequila först så de skulle få bekanta sej med varandra! :) Läget va huuuur lugnt som helst! De gick mest o åt gräs! Och Vilma va bossen i hagen såg man på lång väg! ....tänkte då att det va bättre o släppa ut Edith o Diablo till dom också så de får bekanta sej så mkt som möjligt då jag planerat att de ska gå ihop i skogen igen fr.o.m. Måndag...
Det blev kaos! Haha! ;)
Vilma försvarade helt plötsligt sina nya "vänner" för allt hon va värd! Haha! .....medans Edith försökte få tillbaka sina tjejer! Hon gav dock upp ganska fort o prioriterade Lill-grabben! Haha! Både Edith o Vilma va som två uppblåste hingstar, världens resning, slog med alla framben och pep högt, samtidigt! Det roliga var att de fortsatte stå o hälsa o nosa på varandra under denna actionfyllda händelse! Haha! Det va som om de båda väntade på att den andre skulle gå därifrån! ;) ....men verkade som att Edith fick hålla sej i bakgrunden pga Diablo! Vilma va först framme när vi gav dom Kvällshöt ute, och hennes nya tjejer såklart! ;)
Men jag tror de är väldigt lika i deras temperament och psyke o kommer bli riktigt, riktigt bra kompisar så småningom! En bra känsla helt enkelt!

Det va absolut inget hemskt som hände när vi släppte ihop dom alltså, bara en riktigt fräck syn! 2 ston med så fruktansvärt mkt envishet och power och inga som helst elakheter mellan dom!

Nej, nu blir det fortsätta glo på tv'n!
Imorgon hoppas jag på fina bilder på hästarna om vädret e bra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0