Friday!

....sitter i soffan o glor på Gustavsson 3 trappor... Josefin och Tobias har varit här o varit sociala en stund! Lika trevligt som alltid! .....o hästarna e inne i stallet sedan en liten stund...

Red Edith förut! Kan säga som så här, Faaan va bra det gick! Vårt bästa pass hittills! Hon va såå samarbetsvillig! Gick i en stadig form i trav och bara gick o gick! Tidigare har hon bara sökt sej framåt-neråt när jag jobbat henne i sidorna i traven... Men idag var det bara o hålla om med benen med en stadig hand, och det bara funka, rakt fram! Helt mållös va jag! När vi travade av så längden hon halsen ännu mer ju mer tygel hon fick... Och bara fortsatte jobba på! Underbara häst!!!!! Galopp-fattningarna från dagens pass kunde ju vart bättre, men inget katastrofalt! Hon har väldigt svårt för vänster galopp o hon märker direkt när jag börjar förbereda för den....och börjar då krångla i någon pass-liknande gångart! Men efter lite tillrättavisande så genomförde vi det jag va ute efter! Det måste väl ändå vara huvudsaken... :)

Är bokstavligen K.Ä.R i mitt lilla, men ack så fräcka, fullblod! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0