Ghost Wisperer!

Fruktansvärt bra serie måste jag säga! Oftast e det ju fristående avsnitt och det gillas!
Mikael ligger redan o sover och jag e laaat!! ;) Orkar seriöst inte hoppa in i duschen! Haha! Det e därför jag strejk-tittar på tv... Samlar ork.... Dock tror jag inte orken blir större, bara tröttheten som växer!

Va ute på tur med Edith... Trotsade både regn o mörker o drog på mej regnbyxor o pannlampa! Som tur va så höll regnet upp hela ridturen! :) Pannlampan fick vi slå på på hemvägen!
Seriöst!!! Vilken fruktansvärt cool häst jag har! Reagerade knappt på lampan som flaxade runt uppifrån hennes rygg! Inte många fullblod på 4,5 år, dessutom bara riden i knappt 6 månader, som skulle tagit det med samma ro som hon gjorde!
Hon e en riktig piggelin men det gillar jag bara! :) Hon e ju aldrig någonsin dum, sticker eller inte lyssnar... (Hon har ju lite problem med att skritta ibland o taktar gärna men No-Big-Deal...) Skönt med en pigg häst för en gångs skull... :)

I morse gick det bra förresten... Alla hästar var där dom skulle! :) Verkade dock inte som att Edith hade varit speciellt lugn i natt, hon hade rört runt som attan... Men det blir nog bättre om några nätter... Ingen va då gladare än Vilma för att äntligen komma in igen, nu när vi tog in dom för kvällen! Haha! Söt-nöt!


Nej, vi hörs hörrni! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0