Mitt i veckan!

Onsdag o Mikael e i väg på långtur med jobbet, skulle tro han dyker upp runt midnatt! Funderar på hur jag ska komma ut på ridtur.... Kanske ringa pappa o Kerstin o se om dom kan passa mina killar någon timme efter de slutat jobbet...

Känner ingen större lust att skriva här på bloggen längre! Så jag får väl skriva när jag har lust bara...

Jag är superduper förkyld o ser mer eller mindre ut som ett riktigt ras! Usch! Trött, sliten, snorar, ont i halsen och ingen röst! William e oxå lite hes och snorig! Elliot verkar ha klarat sej ganska bra....

I söndags va jag, Mikael o William en tripp till Örebro o träffade Vilma! Äntligen!!! Kändes fruktansvärt bra o dessutom va det Underbara människor! (Elliot hängde med mormor o Morgan.)
Helgen 20-21 oktober hämtar vi hem henne! :) ska bli så kul!

I torsdags fick Edith på sig dojjor runt om nu så hon e mkt bättre o rida! Pigg o framåt, o hennes trav blev genast bättre! ;) Haha!
Hon va även i rejält behov av massage så Anita körde en omgång i måndags...

Vi har stora planer för nytt stallbygge nu! Hoppas bara det blir av snart!!!! Men vi har några viktigare saker o priotera först......


Vi hörs av!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0