Tandläkaren...

Usch! Jag har riktig tandläkar-skräck! Jag har, tyvärr, bara avbokat, och avbokat mina tider de senaste 3 åren typ... 4 kanske till o med?! Men när jag fick en tid samma dag som William skulle dit kunde jag inte längre avboka! Satan.... Jag har ångest! Dessutom är det ju sviiiindyrt! Bläää! Dessutom är jag övertygad om att jag har hål...! Kul, Not!

Igår va både Isabell o Thea här, o sen kom Josefin en stund! Superkul! :) Idag kommer Mikaela o barnen hit om inte jag fått nått om bakfoten...?! ;)

Igår skötte hästarna sig exemplariskt! Är riktigt imponerad över hur duktiga dom var! Jag menar, en riktigt jä••a fet kanyl rätt in i halsen med ett chip! Visserligen gick det fort, men ingen av dom kastade sej bakåt i panik utan stod relativt stilla! :) Så nu kan jag inte längre vela med Diablo's namn... ;) Nu heter han:
DiabloX von Hell... :)

Idag tänkte jag rida Fröken också! Hoppas jag bara hinner med... Imorgon kanske Isabell skulle komma o rida med! :)


Nej, vi hörs! ;) Nu ropar kaffet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0