Busted!


Japp......
Elliot vill ju aldrig sitta på hästarna längre.... Han säger att han vill, men sen när det väl kommer till krita o jag ska lyfta upp honom ångrar han sej, antingen säger att han inte vill rida, eller så vill han sitta på nån annan häst, o så vill han tillslut inte sitta på den hästen heller! Hehe!
Men idag när jag kom hem från ridtur med Gams så frågade jag om han ville rida, han blev eld o lågor!! Han SKULLE rida! Inget tjafs, Mikael satte på honom min hjälm o slängde upp honom framför mej i sadeln... Väl uppe i sadeln kramlade han sig fast med ett stadigt grepp i båda mina handleder! Men han sa inget....
....Så,,, Jag har kommit på att lilla, kaxiga Elliot tycker det e läskigt att rida! ....Själv! Så länge mamma sitter med går det bra, inga problem! Men att sitta på hästryggen själv är inget för Super-Boy! Hehe!
Men vi red ett varv runt huset o Elliot verkade då tycka det va kul! :) Han ville då iaf inte ner innan ridturen va över! :) Sååå... Han e busteeeeed! ;) Hehe!
 
 
Elliots första gång på hästryggen...Och mina fina pärla Kalle! <3
Overallen han har på sig är i strl 62 så här e han inte stor, hehe! Detta var före han fick egen vilja o kom på att det är på tok alldeles för högt ner till backen från hästryggen! Haha!
 
-----
 
Imorgon e dagen med stort D! Håll tummen för Guds skull!
 
Och idag åkte Mikael, och svärmor, till Jämtland igen för jakt... Troligen kommer dom hem söndag nästa vecka! Kul? Inte ett jävla dugg... Så nu e jag heeelt ensam med 5 hästar, 4 getter, 4 hundar, 3(?) katter, 2 kattungar och mina två älskade söner som alltid e så glada o lyssnar på vad mamma säger! ;) Så det här kommer gå sååå bra, ingen match ffs! ;P
 
Kanske ska ta o skriva upp numret till Dårhuset så det finns nära till hands?
 
 
 
----
Vänner, vad fan e det egentligen? Tydligen bara ett förbannat ord som inte har någon som helst betydelse?

Kommentarer
Postat av: Maria- tvåbarnsmamma

Usch va jobbigt att vara själv så länge, de hade väl gått an med killarna men du har ju en hel gård att sköta!

2012-09-07 @ 02:13:37
URL: http://oliverspock.blogg.se
Postat av: ida

Jo då...det har betydelse... Man måste bara säga det om "rätt" människor... KRAM

2012-09-07 @ 20:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0