Fredag kväll!

.....och jag sitter i smuttar på en Bacardi Breezer Watermelon!

Ridturen med Edith förut gick kalas! Diablo va dock inte lika pepp.... Han vände säkert 10 ggr o galopperade hemåt, men Edith lyssnade på mig o väntade snällt på att hennes käre son skulle fatta att vi inte skulle vända hemåt än och kom tillbaka! Haha! Knäpp-Gök!! ;) Travade även lite smått idag... Måste beklaga mej lite över hennes bedrövliga, fruktansvärda trav!! Herregud! Hinner knappt resa mej upp i sadeln innan hon tagit nästa steg! Hemska ponnytrav!!!! Usch! Hoppas det kommer kännas bättre iaf o att jag bara e ovan med hennes mini-steg! Tur hon inte ska bli dressyrhäst.....

Nej, nu ska jag fortsätta ägna mej åt sorgliga Fångarna på Fortet! ;D Haha!

Btw, det blir tyvärr ingen Örebro-resa imorgon! Jag som verkligen hade sett fram emot det!! :/ Usch så trist!! Familjen har nämligen fått höst-blåsor o då e det ju inte kul o åka dit o bara kolla "lite snabbt" på hästen...
Jaja, men den som väntar på något gott..... Nästa söndag har vi planerat in istället! Kan knappt bärga mej!!!!! Aaaaaah vad jag längtar!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Bacardi ! Nam nam :)

2012-09-22 @ 20:27:25
URL: http://Honungsmela.blogg.se
Postat av: Mikaela

Bacardi ! Nam nam :)

2012-09-22 @ 20:28:30
URL: http://Honungsmela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0