Kaffe!

Sliten som vanligt....
Håller på o plocka o greja här hemma lite... Väntar på att tvätten ska bli klar...
Älskling hämtade min garderob från Billingen i lördags o vi fick in den i huset igår så har röjjt lite i hallen med ytterkläder o skor som finns överallt....! Haha! Det blir nog mycket bättre nu när vi helt plötsligt fick ett bra ställe o förvara alla kläder! :) (Har haft dom i en alldeles för liten inbyggd garderob tidigare!) Mkt bättre nu!
 
På fredag är det veterinärbesiktning för Gamson!
Skräckblandad förtjusning!
 
Va ute igår på en timmes skogstur med honom igår, o hjälp va pigg han va! :) Gamla Gams e tillbaka på allvar nu!
Idag åker vi troligen till ridbanan o hoppar lite... Va ett tag sen nu.... :/
Måste även säga att jag är sååååå PEPP att sätta igång o börja hoppa in Edith nu när hon inte är dräktig!
Ska bli sååå himla kul! :) Hon har ju aldrig hoppat under ryttare, bara blivit löshoppad! Tror det finns massor med krut i den damen! :) ......O Diablo ska vi inte prata på ! :)
 
Lite bilder på pållarna...
 







Nej, nu ska nog jag o Wille slappa lite i soffan... Kanske sätta på Grease, va ett tag sen man såg den nu... :)
Ha det gött!
Btw, min iPhone e fortfarande inte lagad så därför jag e kass på o uppdatera! Så ni får ha lite överseende med detta, Sorry!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0