Livet?

Några bekanta hemmavid har precis varit med om det mest fruktansvärda man någonsin kan vara med om....
De förlorade sitt barn....
Tycker personligen inte om att skriva något om sånt här t.ex. i bloggen, när det drabbar andra.... Varför vet jag inte...? Man känner sej så ynklig!
Men jag höll själv på att mista min son så det var som att någon skar mitt hjärta mitt-i-tu ikväll!
Man ska inte behöva ta farväl av sitt barn!
Fruktansvärt, ofattbart, orättvist.....
Finner inga ord!

Alla mina tankar och styrka går till familjen! <3


Kommentarer
Postat av: Maria- tvåbarnsmamma

❤❤❤ nej usch de är det värsta som kan hända en! Sånt här tar extra hårt på en och det är nog just för att man "nästan" förlorat sitt egna barn!
Styrkekramar ❤❤❤

2012-09-29 @ 08:19:18
URL: http://mariatellebo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0