Psyko!

Japp, min enda lediga/barnfria tid så ligger jag i soffan o samlar energi inför kommande dag... Har seriöst inte orkat med bloggen! Sorry!
Men imorgon kväll kommer troligen Mikael hem igen och vardagen blir som vanligt igen!
Jag behöver seriöst kvalité tid med mina hästar! Jag blir idiot!
 
Idag har jag o mina hyperaktiva ungar varit på dop för lille Lucas! Och igår va vi o hälsa på gänget och träffade 2 gamla kompisar från Lilleruds-tiden... Lika trevligt som alltid! Synd bara det inte blir så ofta!
 
------
 
Lilla Gams går det jättebra för! Han trivs som fisken i vattnet och de är jättenöjda med honom... Ska försöka få till o åka o hälsa på honom i kommande vecka! Sen så ska jag ju börja rida Edith i veckan tänkte jag!!! Iiiiihhhh!!! Ska bli såå förbannat kul! :) ...Och med ett Spöke med på vifft, får se hur det hela slutar! ;) Haha!
 
Och sen, ni som e min vän på FB, har väl säkert inte missat att jag köpt en ny häst!
I know, jag e galen! Haha! ;)
Men det känns såååå bra i magen! Nu kommer ju mitt avlande igång på riktigt! Ett riktigt avelsto, ett fruktansvärt bra avelssto dessutom! Är så sjuuukt nöjd! :)
Jag menar, Edith tog sej ju inte, så det blir ju ingen fölis för hennes del o henne vill jag ju helst komma igång med på riktigt med ridningen! Betäckningen va en räddning för att jag trodde Gamson skulle bli kvar här o 2 ridhästar har jag inte riktigt tid med i mitt liv just nu...
Men nu har jag ju fått ett riktigt fint avelssto att avla på istället och Edith kan få lite meriter innan vi ser vad som händer med henne... :)
 
"Vilma" som nya stoet heter är mörkfux, höga strumpor bak och stor bläs... Född 1998, 158 cm i mkh och en riktig snygging, tuff brud i lyxförpackning! :)
Levantos II - Furidant, ur stofamilj 53. Mamma är ELIT-premierad! Fem syskon som tävlat svår hoppning, bl.a. Verona som tävlat 160 cm med Helena Persson. Helena Persson hart även fött upp Vilma! :)
Vilma själv har tävlat upp till 130 cm men en skada satte stopp för karriären tyvärr.
Hon är dräktig och kollad på 60 dygn med Camaro M.
Hon har en riktigt snygg hingst-unge e. Corlensky G vid sidan så hon flyttar "hem" oktober/november någon gång efter att fölet e avvant...
 
 
Sååå, förutom att jag knappt hinner äta, håller på o förvandlas till en idiot och mitt psyke sakt men säkert bryts ner så mår jag förjävligt bra ändå!!! ;)
Men min Man får mer än gärna komma hem så jag får vara Lizette en liten stund!
 
Min iPhone e fortfarande inte tillbaka, men lovar att jag ska bli bättre så fort den kommit tillbaka! :)
 

Kommentarer
Postat av: nettan

Jäklar vilken snygging!:) Kul! :) /Nettan

2012-09-16 @ 18:30:38
URL: http://sweetbumbii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0