Uppdatering!

Gamson gick, som väntat, igenom veterinärbesiktningen......

Så på söndag, imorgon, åker han till sitt nya hem, Lysekils Ryttarförening!

Känns fruktansvärt sorgligt och hjärtekrossande, men samtidigt känns det som ett rätt beslut!

Lill-killen har varit i min ägo sedan 1,5 års ålder, i snart 4 år... Jag har sett honom växa upp till en man, uppfostrat honom och lärt honom vad man får, och inte får göra! Jag har sett hur han har utevecklats och blivit en riktigt trevlig och okomplicerad, ung herre!

De har öppet köp i 2 veckor, till 23 september, så det e inte för än då köpet är helt genomfört. Kändes bra att göra på det viset så han inte får hålla på o flytta runt som någon vandringspokal! Men det e endast öppet köp om hans temperament, lynne eller psyke inte skulle passa verksamheten! Men har svårt o tro det skulle vara några bekymmer, killen älskar allt vad uppmärksamhet heter! ;)


Önskar Mikael va hemma så jag kunde börja jobba med Edith direkt... Då kunde man ju sökt tröst hos henne... Precis som Kalle fanns där för mig när Bezita såldes... Att sälja hästar e inget kul alls!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0