EM Fälttävlan

Sitter i soffan o kikar på EM-sändningen på SVT från Malmö...
Gud vad jag hade velat vara där... :) Var ju där flera gånger när jag var mindre tillsammans med familjen.... :)
Fruktansvärt fin tävlingsbana! :)
 
Blev inringd på nattjobb igår igen, en timme innan jag började... Gick på strax efter 20 och gick av 7.15... Puh! En fruktansvärt seg och långdragen natt....
 
Fick en välförtjänt "sovmorgon" till 12.30 och nu sitter jag parkerad i soffan... Älskling är på jakt-kurs, eller nått... Barnen åkte till farmor imorse när han åkte... :) Och hon verkade vilja "behålla" dom ett tag till... Ikväll laddar vi om inför utgång... Får se vart det bär av.. Hoppas på en jäkligt kul kväll, trevligt folk och riktigt håll-i-gång! :)
Morgondagen hoppas jag att vi spenderar på Monsterracet i Ed med barnen.... :)
 
 
Igår blev det en spontantur till Strömstad tillsammans med bästa Josefin.... Kul som alltid och shoppade lite välbehövliga saker, bl.a. nya shortchaps till mig... :) Och sen massa grejer till vår lilla Kiara som flyttar hit nästa vecka! :) Kan knappt bärga mej! :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0