Mitt-i-veckan!

Imorgon blir det till att dra till skolan i Åmål... "Info-träff"/Inskrivning eller vad man ska kalla det... På fredag blir det Åmål igen, jobb i Arresten från kl. 8 och framåt... Spännande! :)
Ska försöka pilla mig till Balders-kliniken när jag ändå är i "stan" tänkte jag... Måste få Twinrix-spruta 1 ur världen! Pust, Suck o Stön! Polisen har varit på mej då detta egentligen skulle varit gjort för länge sen.... Men vem har tid o åka extra till Åmål?
 
Alla djuren är utfodrade o klara.... Springit in o ut som en yr höna i reklampauserna till både Idol o Broadchurch... Har jag "växt upp" eller är Idol-audition inte lika roligt längre...? Brukar gilla uppstarten av Idol men i år jag tycker det inte alls det känns lika "roande och spännande" längre...? Haha!
 
 
Idag har det vart en tuff dag.... Orkar inte! Bläää! Dock har jag helt plötsligt fått en plan på hur jag ska/vill göra med hästarna.... Myris o Vilma blir kvar.... Precis som jag skrev igår; vissa saker bara blir självklara eller löser sej av sej själv....
 
 
Nu skulle jag behöva ha älsklings famn o krypa upp i....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0