School...

Jepps, första skoldagen igår... Kändes tungt... Usch! Känner mej helt sysslolös, redan! På torsdag kväll ska jag iaf jobba igen...
Vi startade upp kursen "Akutsjukvård", muntligt förhör nästa vecka! Härligt, härligt! ;)
16 september börjar jag min praktik på IVA, NÄL... Det ska bli ruskigt spännande! :)

Elliot fick en liten febertopp igår kväll så idag fick barnen va hemma med mej... Varit helt bra idag så imorgon blir det dagis igen om inget drastiskt händer...

Vi har börjat tämja lille monstret Trubbel... Mer än välbehövligt kan jag lova! ;) Haha! Sicken kvick liten lurvboll! Dessutom har han päls som en hel isbjörn, helt seriöst! Haha!



Har en sån himla go känsla inom mej... Som jag ser fram emot detta! En känsla av hoppfullhet och förväntan! Taggad till tusen! ...... Projekt Myran!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0