Torsdag.

"Inskrivningen" på skolan gick bra... :) Snabbt och enkelt... 
Drog sen till Balder och fick min twinrix-spruta... Fick ny tid till spruta 2 om 4 veckor....
 
Imorgon bär det av till Åmål igen, klockan ringer 6.15! Härligt, härligt... ;)
 
Bonzo saknar nog Husse... Han har varit som ett plåster hela dagen... ;) Haha! Going!
Det har varit en jäkligt seg dag idag.... Tiden har gått i slow-motion verkligen! Gjorde klart alla ute-måsten på eftermiddagen så tror det är därför... ;) Varit duktig o tvättat 2 maskiner idag o lagade riktigt god middag! :) Barnen åt upp hela portionen utan att jag ens behövde säga till dom! Helt otroligt! ;) Kyckling dessutom som de brukar ha svårt för.... Men med min dundersås med hallon-vinäger så förstår jag dom... ;) Super-duper gott! :)
 
 
Hade tänkt att dra till Grums med barnen o Bonzo lördag-söndag... :) Gött o komma hemifrån o tänka på annat känner jag...
 
 
 
Näeee... Nu ska jag ladda upp inför Ridsport-sändningen från EM på 2:an 22.45... Trist att jag redan hört talas om Brons-medaljörerna.... Haha! ;)
 
 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0