Back On Track!

Förhoppningsvis har jag inhandlat ett nättäcke från Back On Track till Vilma!
Ett välbehövligt inköp för att hon ska må så bra som möjligt, så länge som möjligt! Hon e ju lite konstigt stel på ett annorlunda sätt... Tror verkligen ett BoT täcke skulle göra susen för henne! :)


Idag har jag även skickat efter ett par nya stövlar/kängor/boots! :) Det va verkligen på tiden om man säger så... Haha! Mina stövlar jag har nu sjunger verkligen på sista versen o är konstant blöta för sulan håller på o lossna! Borde få dom inom 4 arbetsdagar... :)

Idag har det varit en dag med mkt pluggande! Imorgon blir det lite till... Ska försöka hinna med o rida Edith när barnen är på dagis också.... Annars är det inte så mkt som står på schemat!
På torsdag är tänkt nått liknande... BVC med Wille för 1,5års sprutan ska också hinnas med...
På eftermiddagen tänkte jag vi verkligen skulle få till att åka till Åmål o fixa pass så vi får det ur världen!


Nej... Nu blir det dusch o natten! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0