Borås!

Glömde helt av att blogga igår... Minnet är bra, men jäkligt kort! ;)

De två dagarna har varit väldigt hektiska... Igår så va det BVC för W... Han vägde 11880 gram och va 85,5 lång... Följer sin kurva o utveckling exemplariskt! :) Han fick även första Twinrix-sprutan... (I o med att vi ska utomlands så rekommenderade läkaren att vi skulle ta den så han absolut inte ska få någon ytterligare sjukdom/påverkan på levern...)
På måndag ska vi tillbaka till BVC o ta den vanliga 18 månaders-sprutan...
Har hunnit med att göra klart inlämningsuppgiften i Vård o Omsorgsarbete 2 o skickade in den idag efter lite finjusteringar... ;)
Edith har jag ridit både idag o igår... Det nya för oss är nu att rida barbacka... ;) Så länge inte vi får göra något "vettigt" så tänker jag fortsätta utan sadeln... Gött o slippa den och tränar lite balans och benmuskler... ;) Edith verkar också trivas! :) Hon är otroligt skön att sitta på i både trav o galopp! :) Men påskinnspadd under är ett måste... Har man en fullblodsflicka med världens manke så är det ett inget att fundera på! :P

Igår va jag även hos frissan ja.... Klippte av 1 dm på det långa för o bli av med det slitna... Och sen tunnade vi ur det ännu mer... Inget avancerat... O sen köpte jag även lite silverschampoo.... :)



Så japp... Nu är jag äntligen på plats i Borås hos Isabell o Tobbe! Ätit tacos o godis... Gött! :D Tjatat hästar o sett lite på serier... Nu är det natten o kl ringer 7 imorgon... Kl 8 börjar tävlingarna! :)


Vi hörs imorgon! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0