Bra på tv:n!

Grey's o Scandal!
Älskar onsdagskvällar! :)

Wiiieee... Myris pass har nu kommit! Äntligen! :D Ska få det i helgen... Jag o förra ägaren ska mötas upp på Grand Prix:en.... Så slipper vi skicka det o masa... :)

Va ute på tur med Edith förut... Underbara, superpigga tjejen! :) underbart väder va det också! :)

Imorgon ska jag till frisören, hör o häpna! Haha! ;) Det e verkligen på tiden kan jag säga! ;)
Ska även hinna med o fixa stall och plugga klart.... Jag kommer knappast att hinna med o rida också....
Hmm.... Kanske gå upp när Mikael går upp så kan jag göra stallet o börja plugga lite innan barnen vaknar o ska till dagis kanske...? Mjo! Så får det nog bli!


En GET hade hoppar ut ur deras inhängnad när jag va ute o tog in hästarna! ;) haha.... Helt plötsligt stod det en get på "stallgången"! Haha!
Så länge varade den lyckan att de stannade på sin plats! ;) haha!


Nej... Nu ska jag ta en alldeles för sen kvällsmacka o fortsätta nörda mej i soffan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0